HaodaTekanan hidraulik paksi boarding tetapSerlahkan standard profesional

  • masa pelepasan:2024-03-02 11:15:21
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:217
  • Penerangan pantas:

    Haoda,Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar

Kandungan artikel

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Jembatan penerbangan hidraulik menentukan kaedah muatan dan muatan berdasarkan jenis, sifat, berat badan, dan bentuk bahan-bahan berbeza, mengembangkan program jembatan penerbangan hidraulik yang masuk akal, dan membuat rancangan sebelum jembatan penerbangan hidraulik. Setiap langkah patut dianggap untuk menghindari ralat besar. Tentukan kaedah jembatan naik hidraulik yang sesuai berdasarkan ciri-ciri barang. Pre-pemprosesan barang untuk mencapai kaedah pemindahan modular, seperti muatan dan lepaskan terpasang palet, bekas, dll. Pengendalian bekas tidak hanya mempunyai unit muatan dan lepaskan besar, efisiensi operasi tinggi, dan menyimpan masa pemuatan dan lepaskan operasi tetapi juga meningkatkan fleksibiliti muatan hidraulik bahan dan lepaskan jembatan, membuat ia mudah untuk mencapai standardisasi. Ia tidak perlu menyentuh berbagai bahan dengan tangan untuk mencapai kesan bahan melindungi.

HaodaJambatan muatan dan muatan tetap: Jambatan muatan dan muatan tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya menggunakan jambatan antara trak dan platform kargo dalam gudang, dan forklift dan kenderaan lain boleh bergerak dan muat barang dalam batch dalam trak. Hanya satu orang yang boleh bekerja untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. It enables enterprises to reduce a large amount of labor, improve work efficiency, and obtain greater economic benefits.

Selamat datang ke produk syarikat kita. dan membandingkan solusi. kemudian, kita telah menentukan bentangan silinder hidraulik lif yang dipandu oleh seluruh silinder hidraulik. Kinematik, analisis dinamik dan rancangan optimizasi mekanik mekanisme mengangkat tali ganda yang dipandu oleh silinder hidraulik menyediakan asas teori dan rancangan optimizasi yang boleh dilakukan untuk mengurangkan lebih lanjut dorongan mekanisme pemotong yang dipandu oleh silinder hidraulik dan meningkatkan kelajuan. Kestabilan jambatan naik.

BallerupSelain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan yang lebih efisien.

Penyelidikan penyelesaian telah mendapat hubungan antara kedudukan tali silinder hidraulik dan dorongan dan kelajuan angkat platform angkat. Perubahan dalam kelajuan dorongan dan angkat semasa proses angkat platform angkat menentukan optimasi dorongan dan kelajuan angkat platform angkat. Parameter. Kerana rancangan optimasi mekanik ini milik rancangan optimasi binari berbilang-objektif. Analisis dan membandingkan, pilih optimasi yang sepadan, dan tulis program yang sepadan berdasarkan paparan aliran mereka.

Pengecualian: Penggantian atau pembersihan boleh menghapuskan masalah.


HaodaTekanan hidraulik paksi boarding tetapSerlahkan standard profesional



Semasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak. Jembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan. Adakah jembatan papan mudah digunakan? Jembatan naik adalah peralatan bantuan yang digunakan untuk jembatan dengan kereta barang dan direka untuk menyelesaikan perbezaan tinggi antara kereta barang dan tanah. Sesuai untuk memuatkan dan memuatkan barang yang tetap atau bergerak, membolehkan forklift memasuki kereta dengan lancar untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan hanya satu orang untuk memuatkan dan memuatkan barang dengan cepat, yang merupakan penyelamatan kerja.

Ini semua sistem yang bermain peran penting dalam bekalan kuasa jambatan naik. Saya harap semua orang boleh memberi lebih perhatian kepada operasi sistem ini dalam penggunaan masa depan mereka.

Papan.

Sedia dan efisienSelepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.

Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

Kebanyakan pekerja yang bertugas dalam jambatan boarding hidraulik tidak menerima latihan profesional dan kekurangan kemampuan jambatan boarding hidraulik. Mereka salah percaya jambatan boarding hidraulik hanya untuk pengangkutan barang,HaodaJembatan pengangkutan gudang, mengabaikan kemampuan dan bahaya keselamatan terlibat. Oleh itu, latihan pekerja diperlukan. Due to the complexity of the job and the difficulty in forming a systematic theoretical system, it is possible to provide simple on-site training to employees at the beginning and end of each day, explaining some basic knowledge, simple operating skills, and precautions related to the job. Setelah akhir setiap bulan, penilaian teori dan teknik kolektif dilakukan untuk meningkatkan kesadaran pegawai untuk meningkatkan kemampuan operasi, meningkatkan kemampuan kerja rumah dan menghindari kerja buta dan tidak berkesan semasa kerja rumah, dengan yang demikian mengurangi masa kerja rumah dan meningkatkan efisiensi kerja rumah.


HaodaTekanan hidraulik paksi boarding tetapSerlahkan standard profesional



The mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.

inovasi teknologiApabila mengesahkan bahawa bibir ditetapkan pada bekas, tarik hook keluar untuk ikat ke dalam bekas, ketatkan rantai untuk memastikan ia tidak melepaskan, dan tekan blok brek di kedua-dua sisi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan,HaodaJembatan pengangkutan yang tetap, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

Apa peranan penting jambatan naik tetap dalam kehidupan harian?

Blok brek peralatan.

HaodaJembatan penerbangan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertakan dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, menjadikan ia mudah bagi forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja. Pipa besi bentuk khas dan silinder minyak yang tahan memakai ketepatan tinggi digunakan. Bahan jadual: anti slip (mata)

Efisiensi rendah jambatan naik hidraulik terutama bergantung pada dua aspek: pertama-tama, pegawai yang terlibat dalam kerja jambatan naik hidraulik mempunyai kualiti rendah dan kemampuan operasi. Kerana gagal membentuk kerja jambatan naik hidraulik skala besar, perusahaan tidak melekat kepentingan yang cukup kepada kerja ini, biaya kerja yang dilaburkan adalah rendah, dan tiada latihan kemampuan khusus. Ini meningkatkan kesulitan kerja jambatan naik hidraulik, meningkatkan masa operasi, pembebasan kerja jambatan boarding hidraulik membuat ia sukar untuk menggunakan peralatan mekanisasi. Di kebanyakan perusahaan, jenis kerja ini terutama dilakukan secara manual, menghasilkan kerja yang tidak sama.

Kefleksibiliti merujuk sama ada operasi jembatan naik hidraulik berguna untuk tahap operasi berikutnya. Kebanyakan perusahaan kekurangan analisis sistemik dalam hal ini, sering mengabaikan isu pembuatan semasa memuatkan, dan tidak mempertimbangkan kesehatan keluar selepas penyimpanan, yang menyebabkan sambungan yang tidak baik antara tahap dan keefektivitas eksekutif rendah. Kerana kekurangan pengurusan yang efektif, peralatan mekanik tidak dapat digunakan secara efektif

HaodaMaklumat produk lain
  • BergamoLift menegak boleh capaiTunjukkan ruang kekuatan

    BergamoLift menegak boleh capaiTunjukkan ruang kekuatan

  • PanchagarhStruktur pengubah distribusiLangkah berjaga-jaga sebelum digunakan

    PanchagarhStruktur pengubah distribusiLangkah berjaga-jaga sebelum digunakan

  • VicenzaPlatform angkat kecil hidraulikPendekatan pelaburan ekonomi

    VicenzaPlatform angkat kecil hidraulikPendekatan pelaburan ekonomi

  • VicenzaJembatan naik HuangshiApa yang perlu diberi perhatian semasa membeli

    VicenzaJembatan naik HuangshiApa yang perlu diberi perhatian semasa membeli

  • GorinchemJembatan naik hidraulik bergerakinformasi produk

    GorinchemJembatan naik hidraulik bergerakinformasi produk

  • GorinchemGarpu gunting platform angkat bimbitReka bentuk pemasangan yang mudah

    GorinchemGarpu gunting platform angkat bimbitReka bentuk pemasangan yang mudah

  • GorinchemLift mini rumah Lift rumah kecilPerlu memenuhi pelbagai syarat ketepatan

    GorinchemLift mini rumah Lift rumah kecilPerlu memenuhi pelbagai syarat ketepatan

  • Uttar Char FassonStruktur pengubah jenis kering luarKos pelaburan industri

    Uttar Char FassonStruktur pengubah jenis kering luarKos pelaburan industri

  • segera:Peringatan: Maklumat HaodaTekanan hidraulik paksi boarding tetapSerlahkan standard profesional memberi anda HaodaTekanan hidraulik paksi boarding tetapSerlahkan standard profesional oleh syarikat kami, perkhidmatan HaodaTekanan hidraulik paksi boarding tetapSerlahkan standard profesional dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HaodaTekanan hidraulik paksi boarding tetapSerlahkan standard profesional, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HaodaTekanan hidraulik paksi boarding tetapSerlahkan standard profesional. HaodaTekanan hidraulik paksi boarding tetapSerlahkan standard profesional di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HaodaTekanan hidraulik paksi boarding tetapSerlahkan standard profesional, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!