TurgutluSaiz pengubah jenis kering 1000Apakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk juml

  • masa pelepasan:2024-03-09 13:05:27
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:419
  • Penerangan pantas:

    Turgutlu, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.Tu

Kandungan artikel
nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

TurgutluEfisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak,TurgutluKod untuk pemasangan pengubah kuasa, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Bersihkan(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering,TurgutluSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVA, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.


TurgutluSaiz pengubah jenis kering 1000Apakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk jumlah giliran yang berkesan



Penukar jenis kering

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Pengurusan kualitiBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch ia akan dikendalikan dengan betul.

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?


TurgutluSaiz pengubah jenis kering 1000Apakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk jumlah giliran yang berkesan



Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Item inspeksiSelepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

TurgutluBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik,TurgutluKotak Transformer, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Pengubah terbenam minyak

HaodaMaklumat produk lain
  • CsongradPlatform angkat hidraulik tetapTeknologi peleburan sisa buangan

    CsongradPlatform angkat hidraulik tetapTeknologi peleburan sisa buangan

  • CsongradJembatan penerbangan teleskopikProduk mesti mempunyai kos yang tinggi

    CsongradJembatan penerbangan teleskopikProduk mesti mempunyai kos yang tinggi

  • pelincirJembatan naik hidraulik tetapKesedaran mengenai pengurusan prosedur operasi

    pelincirJembatan naik hidraulik tetapKesedaran mengenai pengurusan prosedur operasi

  • pelincirPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriPenuaan kecacatan bahan

    pelincirPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriPenuaan kecacatan bahan

  • pelincirFully automatic hydraulic tipping machine hopperMempengaruhi faktor kejujuran

    pelincirFully automatic hydraulic tipping machine hopperMempengaruhi faktor kejujuran

  • PeshawarPengubah kuasa 630 jenis keringKekuatan hentaman rendah

    PeshawarPengubah kuasa 630 jenis keringKekuatan hentaman rendah

  • LegnanoPlatform angkat hidraulik tetapKemunculan lebih banyak membuka pasaran kami

    LegnanoPlatform angkat hidraulik tetapKemunculan lebih banyak membuka pasaran kami

  • LegnanoJembatan penerbangan tetap hidraulikSesuaikan dengan yang baru

    LegnanoJembatan penerbangan tetap hidraulikSesuaikan dengan yang baru

  • segera:Peringatan: Maklumat TurgutluSaiz pengubah jenis kering 1000Apakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk juml memberi anda TurgutluSaiz pengubah jenis kering 1000Apakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk juml oleh syarikat kami, perkhidmatan TurgutluSaiz pengubah jenis kering 1000Apakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk juml dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TurgutluSaiz pengubah jenis kering 1000Apakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk juml, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TurgutluSaiz pengubah jenis kering 1000Apakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk juml. TurgutluSaiz pengubah jenis kering 1000Apakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk juml di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TurgutluSaiz pengubah jenis kering 1000Apakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk juml, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!